لاغری با متد EMS

لاغری با متد  EMS

از روش هایی که برای کاهش وزش به کار گرفته می شود، متد EMS است ، بنابراین بسیاری از افرادی که به دنبال لاغری سریع می باشند، علاقه به کسب اطلاعات در زمینه این روش دارند. ما در این مطلب توضیح مختصری در مورد لاغری با متد ESM بیان می نماییم.

لاغری با متد EMS

تاریخچه

این روش در ادوار مختلف در زمینه های گوناگون مورد استفاده و توجه بوده به طور مثال در سال ۱۹۷۱ میلادی از این روش برای به حداکثر رساندن توان و قدرت و  کارایی ورزشکاران  روسی استفاده می شد اما عرضه اولین و واقعی ترین سیستم EMS کل بدن در حوزه ورزش و تناسب اندام مربوط به سال ۲۰۰۳ می باشد .

اگر بخواهیم به صورت خلاصه این روش را توضیح دهیم می توانیم این گونه شروع کنیم :

در روش تمرینی EMS تمام عضلات بطور همزمان و یکپارچه بکار گرفته می شوند ، در نتیجه این همزمانی  باعث می شود که از فشار بیش از اندازه روی یک سمت بدن و یا از عدم تعادل عضلانی جلوگیری گردد .

ترکیب انقباض های ارادی عضلات که توسط تمرینات طراحی شده  همراه با مربی خصوصی به مراجعه کننده داده می شوند و همچنین فعال سازی تمام گروه های عضلانی بطور همزمان به وسیله الکترود های موجود در جلیقه ها یک محرک کاملا متفاوت و فوق العاده ای را ایجاد می کند که در نتیجه آن تمرین در مدت زمان کوتاه تر و با فشار بیشتری انجام می پذیرد .

هدف استفاده از متد EMS چیست ؟

EMS  در کل برای هدف های گوناگونی به کار گرفته می شود اما ۳ مورد از مهم ترین کارایی های این روش را در زیر برای شما توضیح می دهیم :

ورزش و تندرستی

این روش برای عموم افراد از ورزشکاران حرفه ای گرفته تا افرادی که سال ها از ورزش به دور بوده اند قابل استفاده است و هیچ محدودیتی چه از نظر سنی و چه آمادگی جسمانی وجود ندارد در این روش بعلت افزایش بافت های عضلانی، کارایی و توان جسمانی افراد افزایش می یابد.

لاغری و زیبایی

در روش تمرینی EMS بعلت افزایش هورمون رشد، افزایش گردش خون و بالا رفتن صعودی متابولیسم تا ۷۲ ساعت بعد از تمرین به مرور بافت های عضلانی افزایش یافته و سفت می شوند .

و در نتیجه اهدافی از جمله کاهش توده چربی، کاهش سلولیت، شفافیت پوست، رفع افسردگی ناشی از اضافه وزن، جلوگیری از شل شدگی و افتادگی قابل دستیابی است .

شما می تونید جهت برقراری ارتباط با تمامی مجموعه ورزشی اینشیپ بادی با شماره ٢٨١١١٥١١ تماس حاصل نمایید .
پیج اینستاگرام اینشیپ بادی

پزشکی و درمان

در مطالعات EMS نتایج شگرفی در کاهش درد های ناحیه پشت و کمر، تقویت عضلات کف لگن، کاهش و جلوگیری از بی اختیاری ادرار تقویت عضلات تحلیل رفته بعد از جراحات و یا عمل های جراح و ریکاوری بعد از زایمان حاصل شده است .

چه کسانی نمی توانند از این روش استفاده کنند ؟

همانند تمامی روش های رایج در دنیا این روش نیز برای دسته ای از افراد دارای ممنوعیت می باشد که این ممنوعیت ها شامل ممنوعیت قطعی و ممنوعیت نسبی می باشد که در ارتباط با ممنوعیت نسبی همراه با مجوز پزشک قابل اجرا است :

ممنوعیت های قطعی

  • صرع یا تشنج
  • ضربان ساز مصنوعی
  • بارداری
  • ام اس ، پارکینسون
  • بیماری های حاد عفونی، باکتریایی و ویروسی
  • هموفیلی شدید

ممنوعیت های نسبی

  • مشکلات حاد  گردش خون
  • فتق یا بیرون زدگی
  • تومور
  • بیماری های پیشرفته عصبی
  • هموفیلی
  • تصلب شرایین

لاغری سریع با استفاده از دستگاه EMS دارای چه مزیت هایی است؟

این روش دارای مزایای بسیاری است که منجر به جذب بسیاری از کاربران شده است . برخی از این مزیت ها شامل :

  • باعث کوتاه شدن مدت زمان لاغری در افراد می گردد.
  • برای افرادی که به دنبال عضله سازی و فرم دهی اندام خود هستند بسیار مناسب است.
  • از این روش در فیزیوتراپی نیز استفاده می شود به ویژه برای افرادی که بعد از یک حادثه به شدت مفصل آن ها دچار آسیب شده است.
  • از دیگر مزایای مهم در تمرین با EMS می توان به عدم فشار غیر عادی به عضلات اشاره نمود . بنابراین در این روش امکان آسیب دیدن رباط، مفاصل ، تاندون ها و … وجود ندارد .
  • در طی ورزش با متد ای ام اس اندورفین و آدرنالین ترشح می شود که باعث کاهش اضطراب ، بهتر شدن خلق و خوی و یا حتی بهبود افسردگی می شود.

آیا لاغری سریع با دستگاه های EMS عوارضی برای ما دارد؟

از پر تکرار ترین سوالاتی که هنگام مراجعه در مجموعه استودیو های اینشیپ بادی بیان می گردد در رابطه با عوارض احتمالی این روش است. برای پاسخ به این سوال باید بیان نمود که استفاده از روش EMS هیچگونه عوارضی به همراه ندارد و بسیاری از مراکز پزشکی معتبر دنیا از این روش استفاده می کنند.

نتیجه گیری

بطور خلاصه می توان گفت EMS روشی است که با تلفیق تمرینات سنتی می تواند با ایجاد هماهنگی درون و و بین عضلانی مهارت های حرکتی را افزایش دهد و در نتیجه باعث بازدهی بسیار بالا برای کل بدن شود و در مدت زمان بسیار کوتاه تر نسبت به روش های سنتی شما را به اهداف خود برساند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید