فرم دهی بدن با ورزش

فرم دهی بدن با ورزش

لاغری رویایی دست یافتنی ؟!

با امراضی که چاقی به دنبال خود دارد، امروزه افراد تلاش می کنند تا از از دست چربی های اضافه بدن خود خلاص شوند، هم زیبا و جذاب به نظر برستد و هم از بروز بیماری ها جلوگیری کنند. همان یک تیر و دو نشان خودمان است که  هم زیبا و جذاب باشید و هم خودتان از بروز بیماری مصون بدارید.

در پی افزایش روز افزون متقاضیان لاغری و چربی سوزی آن هم در کمترین زمان ممکن، روش های نوینی با کمترین میزان عوارض و بیشترین بازدهی، ارائه شده اند که می توانند رویای لاغری افراد را به واقعیت بپیوندانند.

اینشیپ بادی نیز یکی از این روش های است که با توجه به مزایای آن مورد استقبال افراد واقع شده و افراد را به نتیجه مطلوب رسانده  است.

فرم دهی بدن با ورزش

فرم دهی بدن با ورزش

 اینشیپ بادی چیست؟

روشی است که در آن با پوشیدن  لباس ها و جلیقه های مخصوص عضلات بدن مورد تحریک الکترونی قرار می گیرد. دستگاه شروع به فرستادن پالس های الکترونی به طور مستقیم به اندام های بدن می کند.

با جریان الکترونی موجود در جلیقه های مخصوص، پالس های الکترونی به طور مستقیم به عضلات فرستاده می شوند و آن ها  برای چربی سوزی تحریک می کند. با پوشیدن این لباس ها می توان روند چربی سوزی خود را تا 3 برابر افزایش دهید.

معمولا در جلسات 20 دقیقه ایی و در طول 12 جلسه لاغری و فرمدهی بدن با ورزش اینشیپ بادی، انجام می شود.

کاربرد اینشیپ بادی

  • استفاده از اینشیپ بادی برای فرمدهی و تناسب اندام در باشگاه های ورزشی معتبر
  • در سالن های زیبایی برای فرمدهی به باسن و دیگر اندام ها و در  مراکز سلامتی برای بهبودی و اصلاح نشستن و ایستادن های نادرست
  • در مراکز پزشکی و توان بخشی
  • هم چنین در رقابت با دیگر ورزش ها و روش های چربی سوزی به کار می رود.

 مزایای استفاده از روش اینشیپ بادی

  • تسریع در روند چربی سوزی
  • کاهش سایز
  • موثر در سلامتی افراد
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • جلوگیری از بدن درد های بعد از ورزش های سنگین بدنسازی
  • رسیدن به تناسب اندام بعد از زایمان
  • فرمدهی به باسن
  • اصلاح نقائص موجود در اندام
  • کمک به برطرف کردن سلولیت های پوستی که در اثر کاهش وزن ایجاد شده اند.
  • درمان کمر درد
  • افزایش آمادگی جسمانی
  • تقویت عضلات بدن
  • کمک به رفع قوز پشت کمر
  • اصلاح و بهبود نحوه سرپا ایستادن

مراحل چربی سوزی با روش اینشیپ بادی

در ابتدا با متخصص مربوط مشورت می کنید و از توقعات واقع بینانه خود صحبتمی کنید ، در ادامه به شما روش اینشیپ بادی را پیشنهادمی کنند که شما به بر تن کردن جلیقه های مخصوص حاوی جریان های الکترونی به ورزش و تمرینات عضلانی می پردازید. این پالس های الکترونی با تحریک کردن عضلات و اندام بدن شما  عرض 12 جلسه ی 20 دقیقه ایی، به راحتی چربی های اضافه را از بدن شما می زداید. تا از لاغری و کاهش سایز خود لذت ببرید.

سوالات رایج درخصوص روش اینشیپ بادی

آیا روش اینشیپ بادی به دلیل جریان الکترونی در بدن ، عوارض دارد؟

به اعتقاد بسیاری از افراد، جریان الکترونی در بدن می تواند مضر باشد، اما اصلاٌ اینطورنیست، چرا که درمان چاقی با استفاده از این روش و جریان برق  الکترونی موجود در این جلیقه ها ، همان جریان الکترونی است که در فیزیوتراپی مورد استفاده قرار می گیردو افراد برای درمان امراض خود از فیزیوتراپی استفاده می کنند.

برای دلواپسان: جریان های الکترونی موجود در لباس ها از دستگاه اینشیپ بادی نشات می گیرد فقط بر رشته های عضنی بدن تاثیر می گذارد و دیگر اعضای بدن مانند: قلب ، کلیه خارج از دسترس هستند و به آن ها آسیبی نمی رسد.

آیا در استفاده از روش اینشیپ بادی به جسنیت افراد مربوط می شود؟

خیر، ارتباطی به جنسیت افراد ندارد، اینشیپ بادی در خانم ها و آقابان به یک اندازه تاثیر گذار خواهد بود، البته که به وزن و نوع تناسب اندام افراد بستگی دارد و هر چه افراد کمترین میزان چربی را داشته باشند خب بالطبع در تعداد جلسات کمتری ه نتیجه نهایی می رسد.

آیا باید اینشیپ بادی را در باشگاه یا در مطب پزشک انجام داد؟

اینشیپ بادی یک متود ورزشی است که تحت پوشش وزارت ورزش قرار گرفته است و می توان در باشگاه ها و تحت نظر مربی های مجرب از آن استفاده کرد. البته که این روش طوری طراحی شده است که بتوان در فضاهای درمانی مانند مطب نیز از آن استفاده کرد.

آیا می توان با استفاده از اینشیپ بادی عضله ساخت ؟

برای افرادی که چاقی مزمنی دارند این روش ابتدا به کاهش سایز و چربی سوزی آن ها می پردازد، اما برای افرادی که میزان چربی کمتری دارند می تواند به رشد عضلاتو اصلاح فرم اندان آن ها کمک کند.

آیا اینشیپ بادی می تواند افراد تنبل و بی تحرک را به ورزش کردن ترغیب کند؟

بله، با بررسی و تحقیقاتی که در این راستا انجام شده است، بسیاری از افراد معترف بودند که اینشیپ بادی و سرعت بالای آن در چربی سوزی توانسته ما را به ورزش کردن های مداوم سوق دهد.

هزینه استفاده از روش اینشیپ بادی چقدر است؟

هزینه ی این روش به کیفیت، کمیت  لباس ها و تجهیزات، مهارت و تجربه مربی تحت نظر، تعداد جلسات مشخص شده ، بستگی دارد، مبنای اساسی تعرفه های آن را اتحادیه و اصناف مربوطه مشخص می کنند که براساس عوامل نامبرده می تواند متغیر باشد.

کلام آخر این که ، هر چند امروز تکنولوژی  افراد به سمت بی تحرکی سوق داده و روز به روز به عادات و شیوه زندگی نادرست نزدیک می شویم اما به همان اندازه هم راه حل های درمانی ارائه کرده است که می توان با ورزش کردن به لاغری به تناسب اندام و سلامتی دست یابید، اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که وقت محدودی دارید و در کاهش وزن عجول عمل می کنید می توانید روش اینشیپ بادی را انتخاب کنید که شما را زودتر از هر روش دیگری بدون عارضه های جانبی به مقصد می رساند.

سایر مطالب

لاغری با متد EMS

لاغری با ورزش

آنالیز چربی بدن

درمان تنبلی تخمدان با ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید