ورزش قبل از بارداری

ورزش قبل از بارداری

کسانی که می گویند ورزش کردن احتمال بارداری را کم می کند از علم روز اطلاعی ندارند. جالب است بدانید زنان پیش از اینکه بخواهند باردار شوند اگر ورزش به مداوم و منظم عادت داشته باشند، اتفاقاً دوران بارداری بهتری خواهند داشت. ورزش مداوم استقامت بدن را افزایش می دهد و مادر در حمل کردن جنین در شکم خود مشکلی نخواهد داشت. ورزش های سبک در افزایش توان باروری و لقاح پذیری تاثیر زیادی دارند آنهم در شرایطی که اضافه وزن داشته باشید یا به تنبلی تخمدان مبتلا باشید.

ورزش قبل از بارداری

ورزش قبل از بارداری

از متد ems استفاده کنیم

برای درمان تنبلی تخمدان راهکارهای علمی زیادی وجود دارد اما یک روش را امروز برایتان توضیح می دهیم که بسیار مفید خواهد بود. تنبلی تخمدان یا سندرم تخمدان پلی‌کیستیک (PCOS) یک نوع از اختلالات هورمونی است که در بین زنان در شایع است. افراد مبتلا به PCOS امکان دارد که دوره های قاعدگی نامنظمی داشته و به همین علت تخمدانشان نمی‌تواند به طور منظم تخمک آزاد کند.

علت دقیق این عارضه به درستی هنوز شناخته نشده است. تشخیص زودرس این مشکل و درمان همراه با کاهش وزن و ورزش های مخصوص، می تواند خطر عوارض طولانی را تا حد زیادی کاهش دهد. بنابراین ابتدا باید علت ناباروری شما تشخیص داده شود و اگر دلیل آن تنبلی تخمدان باشد، بهتر است براساس دستور متخصص با انجام ورزش های مناسبی مانند استفاده از روش EMS این مشکل را درمان کرد.

تمرینات EMS چیست؟ چه مزایا یی دارد؟

امروز دیگر با وجود فناوری‌های جدید در ورزش، مانند EMS که به سرعت در جامعه ایران در حال گسترش است می توانیم محدودیت زمان و کمبود فعالیت بدنی خود را و تنبلی برای ورزش های مداوم را جبران کنیم.

انجام ورزش برای تناسب اندام اولین علاقه ما به ورزش کردن است. اما ورزش در بسیاری موضوعات دیگر زندگی غیر از زیبایی هم کاربرد و فایده دارد. مثلا در درمان یا کمک به درمان بیماری ها، افزایش انرژی برای موفقیت بیشتر در کار و زندگی و حتی در کمک به زنان در باروری بیشتر و سالمتر.

EMS-TRAINING  به معنی برانگیختن سیستم ماهیچه ای بدن، بوسیله اثرات الکتریکی یا به اصطلاح برانگیختگی الکتریکی است. در متدهای ورزشی امروزی “سیستم تمرین کل بدن” به جای بخش های مجزای بدن، به کار می رود. برای انجام این تمرین، تعدادی الکترود به صورت ابتکاری توسط متخصص در یک جلیقه و کمربند تعبیه شده و امکان برانگیخته شدن تمامی گروه های عضلانی بزرگ بدن را ایجاد می کند.

مزایای این روش عبارتند از:

  • قوی شدن عضلات کمر، شکم و کف لگن که به سختی قابل تغییرهستند
  • افزایش قدرت بدنی
  • فرم گرفتن شکل بدن و رشد عضلات
  • بهبود قوای استقامت و ایمنی
  • امکان استفاده برای افراد مسن و ناتوان
  • از بین بردن چربی های شکم

درمان تنبلی تخمدان با ورزش جهت بارداری

دانشمندان ثابت کرده‌اند كه ورزش منظم و سبک براي زنانی که دچار تنبلی تخمدان هستند همراه با درمان‌هاي پزشکی، يک روش سالم و طبيعي و بسیار مفید و موثر است. همچنین، تمرينات ورزشي موجب رضايت بيشتري نسبت به دارو و روشهای درماني پزشکی خواهد بود. به همین علت امروز در دنیا متد EMS یکی از پرکاربردترین و مورد پسند‌ترین متد ورزشی برای زنان در دوران پیش از بارداری است که توانایی زنان را برای بارداری بالا برده و دوران بارداری آنها را لذت بخش تر می کند.

سایر مطالب

لاغری با متد EMS

لاغری با ورزش

آنالیز چربی بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید