ورزش ایمن در دوران کرونا

آیا دنبال راهی هستید که بتوانید ورزش در دوران کرونا را به صورت ایمن انجام دهید؟ تردید دارید که در دوران شیوع کرونا به باشگاه ورزشی بروید؟ می خواهید که از خطر انتقال ویروس در امان باشید اما در عین حال می خواهید از نظر جسمی هم فعال باشید؟ خب، نگران نباشید! با باشگاه ورزشی ایکس بادی و متد EMS می توانید به صورت ایمن و بی خطر ورزش کنید.

اگرچه به دلیل شیوع کرونا و بر حسب دستورات اجرایی، باشگاه های ورزشی موظف بودند که فعالیت خود را برای مدتی متوقف کنند اما برخی از باشگاه های ایکس بادی به دلیل شرایط خاص خود در بسیاری از کشورهای جهان به کار خود ادامه می دادند. برای مثال در کشور آلمان که این ورزش بسیار محبوب است، باشگاه های ایکس بادی در طول قرنتینه با حکم دولت آلمان به فعالیت خود ادامه دادند. باشگاه هایی که این ورزش را ارائه می دهند در موج دوم شیوع کرونا هم همچنان به کار خود ادامه می دهند. به همین دلیل افراد مشتاق ورزش می توانند هر زمان و هر جا به صورت ایمن ورزش ایکس بادی را انجام دهند. در ادامه به 7 مزیت ورزش ایکس بادی باعث شده تا این ورزش حتی در دوران کرونا هم ایمن باشد، می پردازیم.

مختصری در مورد ورزش ایکس بادی و متد EMS

7 مزیت ورزش ایکس بادی در دوران کرونا

1. تعداد کم افراد در باشگاه

در هر جلسه از ورزش ایکس بادی، حداکثر تعداد افراد در باشگاه سه نفر است. این تعداد کم باعث می شود که خطر انتقال ویروس کرونا به شدت کاهش پیدا کند. با تعداد کم افراد، فاصله میان آن ها به حداکثر می رسد و خطر ابتلا به ویروس بسیار کم خواهد شد.

2. برنامه ریزی شده بودن جلسات ورزشی

در ورزش ایکس بادی جلسات از قبل برنامه ریزی شده هستند. نیازی نیست که افراد صف ببندند یا برای پوشیدن لباس در رختکن منتظر بمانند و با سایر افراد در تماس باشند. این امر خطر ابتلا به ویروس را کاهش می دهد.

3. کاهش فشار قلبی عروقی

ورزش ایکس بادی و متد EMS تنفس سخت و فشار قلبی عروقی را به حداقل می رساند. زمانی که فرد عمیق نفس نکشد، کمتر در معرض ذرات ائروسل و خطر عفونت قرار می گیرد.

4. ایمنی بالا و رعایت استاندارهای بهداشتی

جلسات ایکس بادی همیشه با بالاترین ایمنی و رعایت استانداردهای بهداشتی برگزار می شود. تمامی تجهیزات و وسایل با محلول های ضدعفونی پاک و میکروب زدایی می شوند. تمامی وسایل بین سانس ها باید پاک و تمیز شوند.

5. قوی شدن عضلات و تقویت سیستم ایمنی

ورزش ایکس بادی عضلات را تقویت می کند و قدرت سیستم ایمنی را بهبود می بخشد. در نتیجه فارغ از سن و تناسب خطر ابتلا به بیماری به طور طبیعی کاهش پیدا می کند.

6. نظارت دقیق مربی بر عملکرد شما

در جلسات ورزشی ایکس بادی، بر خلاف کلاس های ورزشی آنلاین که در خانه ورزش می کنید، همیشه یک مربی بر شما نظارت دارد. مربی ایکس بادی بر چگونگی ورزش شما و صحیح انجام دادن آن نظارت می کند و همین امر به تسریع شکل گیری اندام شما و افزایش انگیزه کمک می کند. ورزش در باشگاه های اینشیپ بادی نشاط و شادابی و انگیزه می بخشد.

7. کوتاه بودن مدت زمان ورزش ایکس بادی

مدت زمان جلسات ایکس بادی فقط 20 دقیقه است و در مدت کوتاه با تعداد افراد کم خطر انتقال ویروس به شدت کاهش می یابد.

متاسفانه به نظر می رسد که ویروس کرونا به این زودی ها تصمیم ندارد که از جهان رخت ببندد. اکنون که جهان وضعیت جدیدی را تجربه می کند و استانداردهای زندگی تغییر کرده است، باید تمامی احتیاط های لازم انجام شود تا مانع از گسترش ویروس کووید 19 شویم. بهترین کار برای مقابله با این ویروس رعایت بهداشت و افزایش ایمنی بدن به کمک تقویت آن است. ورزش ایکس بادی یکی از بهترین راه ها برای افزایش ایمنی بدن در شرایط پاکیزه و به دور از ویروس است. تمامی افراد با هر گروه سنی و با هر میزان تناسب اندام می توانند این ورزش را به عنوان فعالیت بدنی روتین انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید