لاغری شکم بعد از زایمان

لاغری شکم بعد از زایمان

زایمان برای بانوان توام است است با اضافه وزن، از این روست که به محض احساس وزن گیری انجام برخی کارها بعد از ایمان مثل گرفتن رژیم و انجام تمرینات ورزشی و یا حتی انجام جراحی های زیبایی شکم را در اولویت قرار می دهند.

از این حیث رسیدن به تناسب اندام در بانوان بعد از زایمان از دغدغه های اساسی آن ها است. اما چه راهی می تواند تضمین کننده تناسب اندام پس از زایمان باشد؟

از آنجایی که این موضوع و مباحث پیرامونی آن از نگرانی های بانوان پس از فرزند آوری است، بر آن شدیم تا با نگارش این مطلب راهی موثر را معرفی کنیم که با استفاده از آن، از بارداری برای  بانوان تنها خاطرات خوب باقی ماند نه چربی و اضافه وزن.

اگر شما نیز در شرف بارداری هستید و اما نگرانی اضافه وزن بعد از زایمان رهایتان نمی کند پیشنهاد می کنیم تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید . خبر های خوشی در انتظار شماست.

لاغری شکم پس از زایمان

همانطور که می دانید شکم بانوان اولین اندامی است که در بارداری از نظر حجم واندازه تحت تاثیر قرار می گیرد. این موضوع برای بانوانی که قبل از بارداری اضافه وزن داشته اند، بسیار محسوس تر است.

بنابراین برگشت به وزن قبل از بارداری و رسیدن به تناسب اندام بسیار مشکل خواهد بود، اما راه چاره چیست؟

آسانترین راه

گروهی از بانوان از همان ابتدا به سراغ راحت ترین راه حل می روند. بله جراحی های زیبایی شکم. این جراحی ها که در حال حاضر طرفداران بیشماری نیز پیدا کرده، جز روش هایی به شمار می آید که مزین به شعار ” زیبایی یه شبه ” هستند. اما آیا از عوارض این جراحی ها اطلاع دارید؟ اصلا صرف نظر از عوارض اگر بخواهید مجددا باردار شوید چطور؟ آیا این امکان برای شما وجود دارد؟ آیا تضمینی برای عدم برگشت شکم به حالت قبل هست؟

پاسخ این پرسش ها را هیچ جراحی نمی تواند به طور قطعی دهد . بنابراین اگرچه این راه کار ها بسیار سریع و بی دردسر جلوه می کنند، اما عواقبی دارند که از نداشتن تناسب اندام به مراتب بیشتر است.

رژیم غذایی

بانوانی که به تنهایی از رژیم غذایی استفاده می کنند به دلیل نتیجه دهی طولانی مدت ممکن است درمان و رژیم را رها کنند. بنابراین نمی توان ادعا کرد که رژیم غذایی می تواند تضمین کننده تناسب اندام بعد از زایمان باشد. شما باید در کنار این رژیم از راه های دیگری نیز برای کاهش وزن کمک بگیرید.

مضاف بر این میزان افتادگی و شل شدگی پوست شکم با رژیم های غذایی درمان نخواهد شد. پس نمی توان این روش را نیز راه حلی مناسب دانست.

انجام تمرینات ورزشی

بله این اقدام می تواند در معیت رژیم غذایی از بهترین روش های تناسب اندام بعد از بارداری باشد.

حتی افرادی که دارای اضافه وزن قبل از زایمان هستند، می تواند با این روش قبل از بارداری وزن را به تعادل رسانده تا پس از بارداری با اضافه وزن دو چندان مواجه نشوند. بناراین می تواند از روش های لاغری شکم قبل از زایمان بهره مند شوند.

انجام تمرینات ورزشی ضمن رعایت رژیم غذایی می تواند کاهش وزن بعد از زایمان را تسریع کرده و افتادگی ناحیه شکم را نیز برطرف کند.

باید داشته باشید تمرینات ورزشی نیز به تنهایی نمی تواند نتیجه مطلوب را ایجاد کند. بنابراین مادران نیازمند یک برنامه غذایی مناسب در کنار تمرینات ورزشی اصولی هستند.

این دو روش حتی می تواند مادران را برای زایمان های بعدی آماده تر کند و در عین حال موجب محدودیت برای آن نشود.

چه نوع ورزشی در لاغری شکم بعد از زایمان موثر است؟

این پرسش اغلب بانوان پس از بارداری است. البته که در بسیاری از مواقع با تمرینات دراز و نشست پاسخ داده می شود. اما این تمرینات به علت تکراری بودن افراد را خسته می کند به علاوه که نبود مربی و مشاور نیز می تواند آن را نسبت به ورزش دلسرد کند.

آیا روش موثرتری وجود دارد که افراد با مشاهده نتیجه آن ترغیب به ادامه تمرینات شوند؟

عجیب است و باور نکردنی، در حال حاضر روشی  ابداع شده که می تواند ضمن نتیجه دهی موثر سرعت رسیدن به تناسب اندام را نیز تسریع کند.

این روش نو ظهور که طرفداران بیشماری نیز دارد، توانسته با نتجیه دهی فوق العاده از بهترین روش های تناسب اندام بعد از بارداری باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر به صفحه رسمی اینشیپ بادی در اینستاگرام و یا مرورگر تلفن همراه خود مراجعه کنید.

روشی نوین در زمینه کاهش وزن

فرقی نمی کند شما با اضفه وزن دوره بارداری مواجه شده باشید و یا نه. این روش می تواند تاثیر موثری بر تناسب اندام شما داشته باشد.

آنچه این ورزش را از دیگر تمرینات ورزشی متمایز می کند استفاده از جلیقه های الکتیریکی است که توانسته با جربانات برقی و ایجاد لرزش، اندام چربی های اضافه اندام را نابود کند.

زمانی که شما برای استفاده از این روش به مراکز اینشیپ بادی مراجعه می کنید، با دریافت یک برنامه غذایی متناسب با اندام خود و همچنین بهره مندی از کارشناسان تغذیه و تناسب اندام گامی موثر برای ایجاد تناسب اندام خود برداشته اید.

آنچه این نوع ورزش را فوق العاده می کند سوزاندن چربی ها در 20 دقیقه و تنها در یک جلسه به جای انجام تمرینات دشوار در سه روز است.

این روش به دلیل صرف وقت اندک، اما با بازدهی چند برابر مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته که می خواهند رسیدن به تناسب اندام را تسریع کنند بدون اینکه تیغ جراحی بدنشان را ملاقات کند.

بانوانی که به علت ترس از از بین رفتن تناسب اندامشان از بارداری بیم دارند، می توانند با استفاده از خدمات این مراکز با خیالی آسوده دوران بارداری را سپری کنند.

سایر مطالب

لاغری با متد EMS

لاغری با ورزش

آنالیز چربی بدن

درمان تنبلی تخمدان با ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید